مرجع عکس و مطالب عاشقانه

یادداشت های روزانه ی بچه های کلوب

مرجع عکس و مطالب عاشقانه

یادداشت های روزانه ی بچه های کلوب

خدا حواست هست؟؟؟؟


اولئک کالانعام بل هم اضل
چرا انسان به این حد می رسه؟
چرایک زن باید به این امر رضایت بده؟

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد امین شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:10 http://WWW.MAC.BLOGFA.COM

سلام بر سحر عزیز-ممنون از آمدن مهربانانه ات-راجع به نظرت فکر می کنم-این عکسی که گذاشتی منو به فکر برد،بالاخره یکی پیدا شد حقوق مردارو بگیره-تو منطقه ما که از این خبرا نیست و تقریبا قضیه بر عکسه.

سحر خانم هنوز هم تو تعجبم که چطور بعضی ها تحمل شنیدن دو تا مقالم ندارن و واقعا متاسف شدم و امیدوارم وبلاگ پرمحتواتون مثه همیشه پررونق باشه.
در پناه خدا

maraljojo شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 17:51 http://www.137473.blogfa.com

سلام آقا پارسا بخدا شرمنده من همین امروز خوندم که براتون چه اتفاقی از طرف من افتاده بخدا نمیدونم چطور ازتون معذرت بخوام پارسا جان اون وب فقط یه وبلاگی بود که من ازش هر چند وقت یه بار ازش یه استفاده ای میکردم فکرشو هم نمیکردم بخواد براتون همچین مشکل بزرگی ایجاد کنه باور کنید پیشتون شرمنده شدم که نتونستم کمک مفید کنم پارسا جون اگر هر کاری از دستم بر میاد بگین براتون انجام بدم بخدا الان احساس گناه میکنم پاساجون سفارش نکنم کمکی از دستم بر میاد بگو کوتاهی نکن هر چند به گرد شما هم نمیرسیم ولی میتون کارای ساده رو انجام بدیم براتون منتظرم
بازم شرمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد